poniedziałek, 13 marca 2023

Alwin i wiewióra, czyli kulisy krótkiej formy- rolki "Jak kupować olejki"

 


 

Po czwartkowym zoom mocno mi w głowie zostało: "Kasia, rób krótkie formy"...

Krótkie formy... Dobrze powiedzieć, se myślę, ale jak to uczynić???

 Ale... No nie, trzeba do tego w końcu stanąć, nagram co nieco i pomyślimy...

Odpalam więc mój niezawodny telefon, pykam składowe filmy po kolei i jakież moje zdziwienie było, jak każdy z nich jak wściekły nagrał się tak, że wizja sobie a fonia sobie

No nic, myślę, zresetuję telefon i nagram jeszcze raz... Nagrywam, odpalam, a tam... znów to samo. No takich numerów to mi jeszcze telefon nie robił!!!

Ale, mam drugi, nagram drugim. I tu... Fonia z wizją się w końcu zgrały, to myślę, mam filmiki, zrobię rolkę...

 Odpalam insta, a tam rolka się zrobiła, ale każdy z filmów ucięty w najważniejszym miejscu.

 Czacha zaczęła dymić, myślę... wejdę w ustawienia - ustawię! A co!!!

 No i ustawiałam kolejne pół godziny stwierdzając, że moje umiejętności tego nie ogarniają.

Ale głos we mnie mi mówi: zrób to dziś, będziesz miała wolne jutro...

 To se myślę, jeszcze przez kompa spróbuję, Wiktoru jakimś cudem tam filmy składa i jeszcze dodaje muzykę i napisy. Czyli się da!!!

 Nagrałam filmik, tym razem w całości i kombinuję, jak teraz dodać napisy i muzykę... Wiktoru jak zaklęty miał inne zajęcia i nie kwapił się matce pomóc. Stwierdziłam zatem, znaczy czas: zrób to sama, kombinuj więc dalej.

 Nagle eureka! Opcje programu wyglądają jak Wiktorego, znaczy... Jestem blisko!

 W końcu dodałam napis, i znalazłam opcje dodawania muzyki. Ale... Za nico się nie chce dodawać to co chcę... Klikam, szukam, kombinuję... I nagle słucham... a ja na tym filmie gadam niczym wiewiór z Alvina

I teraz weź to kobieto cofnij

Com się naklikała jeszcze i za ślaka tego nie cofnie...

 Wołam Wiktorego. Młody przychodzi z zachwytem patrzy i równocześnie dostaje ataku śmiechu. Razem ze mną zresztą

 - Mamusiu... Jak ty to zrobiłaś, pyta w końcu z zachwytem

A ja na to:

- Myślisz synu, że wiem... Od godziny próbuję to cofnąć i nie wiem jak...

 W końcu myślę, wyśle Madzi, w końcu ona mnie tu zmotywowała, może cosik wymyślimy. A Madzia odpisuje, że dostała ataku śmiechu i nasłuchać się nie może

 Przychodzi jeszcze jedna wiadomość od Ani: "Kasia! Ryczę że śmiechu. Jakbyś się helu nawąchała"

Myślę... Nawąchałam się wprawdzie olejków, ale czemu to tak na kompa podziałało???

 Więc cóż robić, trza robić czym się da, a pół dnia już poszło na owe "krótkie formy" to wrzucam...

 Jednak jakby schodów było mało, z kompa się rolki dodać nie da, a na telefon przez Messenger też nie pójdzie. Noszzzz... myślę, ile jeszcze!!! Ale nic, wpadam na to, że wyślę na telefon mailem. No i się okazało, że z maila film na telefonie zapisuje, ale piernik wie gdzie...

Po kolejnych 15 minutach w końcu znajduję nagranie. I jazda bez trzymanki od nowa. Instagram wywala rolkę albo ucina prawie całą. I stwierdzam: a kij w zęby, wrzucę na relację i spróbuje dodać na FB. Bo marnować pół dnia pracy nie będę. A że co włączyłam ten wiewiórzy monolog, to z Wiktorem płakaliśmy ze śmiechu, to myślę: niech i ludzie się trochę pośmieją , a co!!!

 Ufff... w końcu się dodało i cóż za zdziwienie moje było, jak rolka dodała się automatycznie na insta

 Więc moi kochani, przez te biznesy z pewnością zrobię karierę! Tylko się zaczynam zastanawiać, czy aby nie w kabarecie

Ale w sumie obfitość to obfitość, niech płynie strumieniami gdzie może, nie będę jej kanałów możliwości ograniczać

 Jak to człowiek się na biznes otworzy, to różne oblicza sukcesu zobaczyć nagle może...

 Ps. Jak chcecie poprawić sobie humor i posłuchać mnie w roli wiewióry to ową rolkę znajdziecie w rolkach lub przypiętym poście na FB.

A jak do tego se jeszcze kupicie olejki, to odlot do krainy radości gwarantowany, tylko trzymajcie olejki z daleka od kompa, żeby i wasz nie zwariował. Jak zwąchacie ten klimat, to koło 15 marca zamawiam olejki. Piszcie, jak chcecie dołączyć do zamówienia

 

Mój profil na fb znajdziecie tutaj:

https://www.facebook.com/kasia.kwiatkowska.543

 

#alvin #wiewióra #jakKupićOlejki #cudaTechniki #montażuFilmówPoczątki #jakSięLaptopNawąchał #kulisyRolek #krótkieFormy #reels #jakZrobićReels

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz